PARTYINFO
BUSH
Datum konánĂ: |
12.02.2010 - pátek |
MĂsto konánĂ: |
Praha - Roxy |
DJs: |
IM Cyber (roxy prague), Papaya, Lulu Rules, Danko |
Popis: |
start 22:00, vstup do 23:00 zdarma, poté 150 czk |
DnB divy: "Největšà kompliment? Že hrajeme jako chlap!"
Jaký je největšà kompliment, který jsi dostala za hran�
I: Ĺ˝e hraju jako chlap :) Tenhle pĹ™išel od jednoho nÄ›meckĂ˝ho MCho, kterĂ˝ mÄ›l v DJky evidentnÄ› velkou nedĹŻvÄ›ru a celĂ˝ veÄŤer mi to dával najevo. Po tom, co jsem dohrála, se mi ale takhle hezky omluvil a dokonce se z nás stali kámoši. Jinak jsem ale vĹľdycky dojatá, kdyĹľ mi nÄ›kdo pĹ™ijde Ĺ™Ăct, Ĺľe mÄ› skrze tu hudbu pochopil. Nejsem hitovkovej DJ, mám to hodnÄ› o atmošce a o pocitech a za kaĹľdĂ˝ho posluchaÄŤe, kterĂ˝ to má stejnÄ›, jsem moc ráda.
P: No nejvÄ›tšà ani nevim, spĂš jeden co nezapomenu: Ĺ˝e hraju super, ale jestli nemĹŻĹľu zahrát nÄ›co vĂc taneÄŤnĂho, tĹ™eba Jacksona :o)
D: NejvÄ›tšà - to slovo je docela na mĂstÄ›, protoĹľe je to nejlepšà a zároveĹ nejhoršà kompliment,co mi kdy kdo Ĺ™ekl. A to, Ĺľe hraju jako chlap.
L: Tak urÄŤitÄ› nejvetšà ego hype byla pochvala od Tonyho Colemana, to bylo tak trochu jako vidÄ›t Neapol a zemĹ™Ăt - modĹ™i vÄ›dĂ :) HodnÄ› pĹ™ĂjemnĂ˝ taky bylo opouštÄ›t klub s pugetem liliĂ nebo polibky na lĂÄŤka od Gillese Pettersona, coĹľ ale nebylo za hranĂ, ale za to, jaká jsem okouzlujĂcĂ spoleÄŤnice - ach áááááno :) StoprocentnÄ› mám ale vĹľdycky pocit zadostiuÄŤinÄ›nĂ, kdyĹľ set ocenĂ nÄ›kdo, kdo vĹŻbec elektroniku neposlouchá

ChválĂ tÄ› pĹ™edevšĂm muĹľi?
I: Jo. StejnÄ› jako za DJema – pánama chodÄ›j s pochvalama spĂš Ĺľeny. Je to pĹ™irozenĂ˝.
P: I sleÄŤny :o)
D: SpĂš. Zdá se mi, Ĺľe vÄ›tšina z tÄ›ch, co za mnou pĹ™ijdou, Ĺľijou v pĹ™esvÄ›dÄŤenĂ, Ĺľe holky prostÄ› nehrajou.
L: ChválĂ mÄ› pĹ™edevšĂm Ĺľeny, muĹľi mÄ› povÄ›tšinou bohuĹľel jen balĂ :)
MajĂ podle tebe dámy za gramofony jinĂ˝ pĹ™Ăstup k hranĂ neĹľ pánovĂ©?
I: NabĂzĂ se odpověď, Ĺľe jsou dámy vĂc citlivĂ© a intuitivnĂ, ale znám spoustu pánĹŻ, kteřà tenhle stereotyp svĂ˝m pĹ™Ăstupem vyvracejĂ. I kdyĹľ je pravda, Ĺľe holky do toho vÄ›tšinou nejdou tak technicky – neznám tĹ™eba žádnou, která (dobĹ™e) scratchuje.
P: Asi jak kdo, nÄ›kterĂ˝ jsou jemnÄ›jšà a nÄ›kterĂ˝ drsnÄ›jšĂ.
D: Podle tĂ˝ hrstky djek, co jsem zatĂm slyšela, si obrázek udÄ›lat nemĹŻĹľu, ale tohle stejnÄ› má spĂš nÄ›co spoleÄŤnĂ˝ho s osobnostĂ.
L: Co člověk to unikát, pánové se ale zdajà být všeobecně jistějšàs technickou stránkou věci.
MyslĂš si, Ĺľe djky to majĂ jednoduššĂ, nebo těžšà neĹľ djovĂ©? ProÄŤ?
I: Jsou vĂc vidÄ›t – jednou to mĹŻĹľe bĂ˝t vĂ˝hoda, jindy handicap.
P: Myslim, Ĺľe tu nenĂ rozdĂl. I kdyĹľ pĹ™i tĂ˝hle akci, která je jen pro Djky, asi jo.
D: NemyslĂm, všichni jsme na tom asi vĂcemĂ©nÄ› stejnÄ›.
L: AAle!to je tak otĹ™epaná otazka! OdmĂtám odpovĂdat! KaĹľdopádnÄ› pokud se nezadařà a nemáš camfourek, máš co vysvÄ›tlovat, popĹ™ĂpadÄ› dost prostoru pĹ™ijĂmat shovĂvavĂ© usmÄ›vy..asi nedávám smysl, vadĂ to?

Jaká skladba ti hraje poslednà dobou v hlavě?
I: “Soldier of Love“ – singl z novýho alba Sade. Ta skladba je dokonalá.
P: Calibre Feat. DRS – Loves too tight to mention. HodnÄ› mÄ› to vzalo, kdyĹľ to vyšlo a od tĂ˝ doby to mam jako upomĂnku a budĂk, takĹľe to mam v hlavÄ› minimálnÄ› jednou dennÄ› i kdybych nechtÄ›la.
D: Už třetà den v kuse Die Antwoord - Beat Boy .
L: TeÄŹ mám 2 oblĂbenĂ˝ popÄ›vky s praktickĂ˝m návodem do Ĺľivota - v jednom stojĂ "I shall not fear no man but God though I walk through the valley of death" (Tupac Shakur - So Many Tears) a "Nothing can stop me now, cause i dont care anymore" (NIN - Piggy)
JakĂ˝ producent je podle tebe nejvĂce pĹ™eceĹovanĂ˝?
I: Všichni ti, co dělajà prvoplánové pecky, a davy dětà jim za to zobou z ruky.
P: Tyhle otázky nemam moc ráda, je to hodnÄ› subjektivni. Jsou vÄ›ci, kterĂ˝ nehraju a nemam je moc ráda, takĹľe jako producent mÄ› tĹ™eba nebavĂ Marky nebo SubFocus, kterej je teÄŹ všude kam se podĂvám ..
D: To je docela těžká otázka.. V hudbÄ› je nemoĹľnĂ˝ definovat, co je dobrĂ˝ a co ne, maximálnÄ› tak co se týče kvality zvuku. KdyĹľ se mi jeho vÄ›ci nelĂbĂ, tak je prostÄ› neposlouchám, ale respektuju ho. UĹľ jenom to, Ĺľe je známej a ty posluchaÄŤe evidentnÄ› má, znamená, Ĺľe pĹ™eceĹovanej nemĹŻĹľe bejt.
L: Já si uĹľ s tebou nechci povĂdat

A podceĹovanĂ˝?
I: SpĂš nedocenÄ›nĂ˝... To jsou producenti, kterĂ˝ ty prvoplánovĂ© pecky umÄ›jĂ taky a pĹ™esto jdou sloĹľitÄ›jšà cestou. Jejich vztah k hudbÄ› nenĂ definovanej kvantitou ÄŤehokoliv, ale nÄ›jakĂ˝m hlubšĂm proĹľitkem.
P: PodceĹovanĂ˝ asi producenti jako Data, Bop, apod .... spĂš to beru z toho posluchaÄŤskĂ˝ho hlediska, lidi to podceĹujou, protoĹľe to pro nÄ› nenĂ nic na kalbu.....
D: NedocenÄ›nĂ˝ch, v tom smyslu, Ĺľe o nich lidi nevĂ, je dost,.. teÄŹ mÄ› zrovna napadá tĹ™eba Subterra.
L: Já - moje detailně komponovaná melodramata často zůstávajà bez odezvy.
Kdyby sis mÄ›la nechat jedinou desku ze svĂ© sbĂrky, která by to byla?
I: Album “Through the Eyes of the Scorpion” od Teebeeho. Symfonie, která mi svého času změnila pohled na celej drum’n’bass.
P: BOP - Clear Your Mind EP
D: Symmetry album od Breaka. Ten jeho sound!
L: Jednou se mi zdálo, jak se mi na koleje vysypaly desky a tramvaj je všechny rozjezdila na padrť, takže do dalšà autosugesce ani Sophiiny volby nejdu.
Existuje mezi djkami podobná nevraživost jako mezi modelkami?
I: No jistě, strkáme si do gramců a škrábeme desky :)
P: Já myslĂm, Ĺľe nenĂ dĹŻvod, ale nemám moc zkušenost, hraju spĂš s klukama, tak se těšim na Bush, zeptej se mÄ› pak …
D: PevnÄ› věřĂm, Ĺľe ne.
L: Proces upevĹovánĂ dominance má u samic vĹľdy agresivnÄ›jšà prĹŻbÄ›h neĹľ u samcĹŻ. V podvÄ›domĂ ta soutěživost asi nÄ›kde bude, ale s holkama, kterĂ˝ jsem potkala bylo ve vÄ›tšinÄ› pĹ™ĂpadĹŻ spĂš spoleÄŤnĂ˝ spiklenectvĂ.
VĹľdycky mÄ› zajĂmalo, jak to holky dÄ›laj s tĂm šĂlenÄ› těžkĂ˝m record bagem, kdyĹľ jdou hrát...
I: Majà kolečka, partnery, kamarády a občas po ruce i náhodně kolemjdoucà gentlemany. Děkujeme! :)
P: Jak? No pochlapĂ se :o)
D: Část přejde k digitalizaci a ostatnà prostě zatnou zuby a táhnou.
L: Taky se na to občas sama sebe ptám, když šlapu do 5tyho patra v 6 ráno..představuju si, že takhle nějak asi vypadá ten legendárnà očistec.

Jaká je podle tebe nejlepšà djka? Bez ohledu na styl...
I: NevĂm. Nevedu si žádnou osobnĂ hitparádu DJek, ani DJĹŻ.
P: MÄ› bavĂ Babe LN
D: Težká volba, je jich fakt dost..
L: Props pro Annie Nightingale
Holek se mezi djkami prosazuje dost, u produkce je to slabšĂ. ProÄŤ to podle tebe tak je?
I: Kdysi jsem se k tomuhle vyjadĹ™ovala v Xmagu a pak za to od nÄ›koho sklidila velmi pichlavou kritiku, ale Ĺ™eknu to znova, protoĹľe to je pravda. Kdyby taneÄŤnĂ scĂ©nu tvoĹ™ily jen dámy, byla by ještÄ› v plenkách. Holky nemajĂ na produkci trpÄ›livost, chybĂ jim to správnĂ© zapálenà – neĹľ aby trávily mÄ›sĂce tĂm, jak z něčeho vykroutit tu správnou basu, radši si to hned objednajĂ u nÄ›jakĂ©ho šikovnĂ©ho chlapĂka, kterĂ˝ to pro nÄ› velmi rád udÄ›lá. Je ĂşsmÄ›vnĂ©, Ĺľe pak nÄ›kterĂ© hlásĂ v televizi, jakĂ© jsou umÄ›lkynÄ›, kdyĹľ si po telefonu u producenta objednávajĂ, jak by „jejich“ skladba mÄ›la znĂt. Nebo Ĺľe jsou autorky hudby, kdyĹľ ten track nakreslĂ na papĂr. Drum’n’bass je super v tom, Ĺľe na tohle nehraje. A kdyĹľ uĹľ se to nÄ›komu zbaštĂ, je to spĂš geniálnĂ Goldie, neĹľ nÄ›jaká bloncka. Tak asi proto nejsou na zlámanĂ© scĂ©nÄ› producentky, ani pseudoproducentky.
P: ProtoĹľe majĂ málo ÄŤasu, musej vaĹ™it, uklĂzet a .. :o) My uĹľ si delšà dobu si s pĹ™Ătelem Ĺ™Ăkáme, Ĺľe se do něčeho pustĂme, ale je fakt málo ÄŤasu.
D: Na to jsem pořád nepĹ™išla, ale brzy ten boom producentek urÄŤitÄ› pĹ™Ăjde.
L: MyslĂm, Ĺľe ĹľenskĂ˝ svoji energii vÄ›tšinou rozptĂ˝lej do vĂc projektĹŻ, neĹľ by se pevnÄ› soustĹ™edily na 1 cĂl - a produkce vyĹľaduje dost ÄŤasu u pc a ze začátku i sebezapĹ™enĂ..je to škoda, Ĺľenská energie je fajn..
JiĹľ v pátek 12.2. bude Roxy patĹ™it holkám! Za gramofony se na female edici drumandbassovĂ© Bushe postavĂ Im Cyber ve spoleÄŤnosti vokalistky Charlie One, z KarlovĂ˝ch VarĹŻ pĹ™ijede zahrát Papaya, z Pardubic zase Lulu Rulez a line up uzavĹ™e praĹľská Danko. Holky budou mĂt po celou noc vstup zdarma! Pravá chvĂle poloĹľit všem dámám nÄ›kolik dotazĹŻ...
I: Ĺ˝e hraju jako chlap :) Tenhle pĹ™išel od jednoho nÄ›meckĂ˝ho MCho, kterĂ˝ mÄ›l v DJky evidentnÄ› velkou nedĹŻvÄ›ru a celĂ˝ veÄŤer mi to dával najevo. Po tom, co jsem dohrála, se mi ale takhle hezky omluvil a dokonce se z nás stali kámoši. Jinak jsem ale vĹľdycky dojatá, kdyĹľ mi nÄ›kdo pĹ™ijde Ĺ™Ăct, Ĺľe mÄ› skrze tu hudbu pochopil. Nejsem hitovkovej DJ, mám to hodnÄ› o atmošce a o pocitech a za kaĹľdĂ˝ho posluchaÄŤe, kterĂ˝ to má stejnÄ›, jsem moc ráda.
P: No nejvÄ›tšà ani nevim, spĂš jeden co nezapomenu: Ĺ˝e hraju super, ale jestli nemĹŻĹľu zahrát nÄ›co vĂc taneÄŤnĂho, tĹ™eba Jacksona :o)
D: NejvÄ›tšà - to slovo je docela na mĂstÄ›, protoĹľe je to nejlepšà a zároveĹ nejhoršà kompliment,co mi kdy kdo Ĺ™ekl. A to, Ĺľe hraju jako chlap.
L: Tak urÄŤitÄ› nejvetšà ego hype byla pochvala od Tonyho Colemana, to bylo tak trochu jako vidÄ›t Neapol a zemĹ™Ăt - modĹ™i vÄ›dĂ :) HodnÄ› pĹ™ĂjemnĂ˝ taky bylo opouštÄ›t klub s pugetem liliĂ nebo polibky na lĂÄŤka od Gillese Pettersona, coĹľ ale nebylo za hranĂ, ale za to, jaká jsem okouzlujĂcĂ spoleÄŤnice - ach áááááno :) StoprocentnÄ› mám ale vĹľdycky pocit zadostiuÄŤinÄ›nĂ, kdyĹľ set ocenĂ nÄ›kdo, kdo vĹŻbec elektroniku neposlouchá

ChválĂ tÄ› pĹ™edevšĂm muĹľi?
I: Jo. StejnÄ› jako za DJema – pánama chodÄ›j s pochvalama spĂš Ĺľeny. Je to pĹ™irozenĂ˝.
P: I sleÄŤny :o)
D: SpĂš. Zdá se mi, Ĺľe vÄ›tšina z tÄ›ch, co za mnou pĹ™ijdou, Ĺľijou v pĹ™esvÄ›dÄŤenĂ, Ĺľe holky prostÄ› nehrajou.
L: ChválĂ mÄ› pĹ™edevšĂm Ĺľeny, muĹľi mÄ› povÄ›tšinou bohuĹľel jen balĂ :)
MajĂ podle tebe dámy za gramofony jinĂ˝ pĹ™Ăstup k hranĂ neĹľ pánovĂ©?
I: NabĂzĂ se odpověď, Ĺľe jsou dámy vĂc citlivĂ© a intuitivnĂ, ale znám spoustu pánĹŻ, kteřà tenhle stereotyp svĂ˝m pĹ™Ăstupem vyvracejĂ. I kdyĹľ je pravda, Ĺľe holky do toho vÄ›tšinou nejdou tak technicky – neznám tĹ™eba žádnou, která (dobĹ™e) scratchuje.
P: Asi jak kdo, nÄ›kterĂ˝ jsou jemnÄ›jšà a nÄ›kterĂ˝ drsnÄ›jšĂ.
D: Podle tĂ˝ hrstky djek, co jsem zatĂm slyšela, si obrázek udÄ›lat nemĹŻĹľu, ale tohle stejnÄ› má spĂš nÄ›co spoleÄŤnĂ˝ho s osobnostĂ.
L: Co člověk to unikát, pánové se ale zdajà být všeobecně jistějšàs technickou stránkou věci.
MyslĂš si, Ĺľe djky to majĂ jednoduššĂ, nebo těžšà neĹľ djovĂ©? ProÄŤ?
I: Jsou vĂc vidÄ›t – jednou to mĹŻĹľe bĂ˝t vĂ˝hoda, jindy handicap.
P: Myslim, Ĺľe tu nenĂ rozdĂl. I kdyĹľ pĹ™i tĂ˝hle akci, která je jen pro Djky, asi jo.
D: NemyslĂm, všichni jsme na tom asi vĂcemĂ©nÄ› stejnÄ›.
L: AAle!to je tak otĹ™epaná otazka! OdmĂtám odpovĂdat! KaĹľdopádnÄ› pokud se nezadařà a nemáš camfourek, máš co vysvÄ›tlovat, popĹ™ĂpadÄ› dost prostoru pĹ™ijĂmat shovĂvavĂ© usmÄ›vy..asi nedávám smysl, vadĂ to?

Jaká skladba ti hraje poslednà dobou v hlavě?
I: “Soldier of Love“ – singl z novýho alba Sade. Ta skladba je dokonalá.
P: Calibre Feat. DRS – Loves too tight to mention. HodnÄ› mÄ› to vzalo, kdyĹľ to vyšlo a od tĂ˝ doby to mam jako upomĂnku a budĂk, takĹľe to mam v hlavÄ› minimálnÄ› jednou dennÄ› i kdybych nechtÄ›la.
D: Už třetà den v kuse Die Antwoord - Beat Boy .
L: TeÄŹ mám 2 oblĂbenĂ˝ popÄ›vky s praktickĂ˝m návodem do Ĺľivota - v jednom stojĂ "I shall not fear no man but God though I walk through the valley of death" (Tupac Shakur - So Many Tears) a "Nothing can stop me now, cause i dont care anymore" (NIN - Piggy)
JakĂ˝ producent je podle tebe nejvĂce pĹ™eceĹovanĂ˝?
I: Všichni ti, co dělajà prvoplánové pecky, a davy dětà jim za to zobou z ruky.
P: Tyhle otázky nemam moc ráda, je to hodnÄ› subjektivni. Jsou vÄ›ci, kterĂ˝ nehraju a nemam je moc ráda, takĹľe jako producent mÄ› tĹ™eba nebavĂ Marky nebo SubFocus, kterej je teÄŹ všude kam se podĂvám ..
D: To je docela těžká otázka.. V hudbÄ› je nemoĹľnĂ˝ definovat, co je dobrĂ˝ a co ne, maximálnÄ› tak co se týče kvality zvuku. KdyĹľ se mi jeho vÄ›ci nelĂbĂ, tak je prostÄ› neposlouchám, ale respektuju ho. UĹľ jenom to, Ĺľe je známej a ty posluchaÄŤe evidentnÄ› má, znamená, Ĺľe pĹ™eceĹovanej nemĹŻĹľe bejt.
L: Já si uĹľ s tebou nechci povĂdat

A podceĹovanĂ˝?
I: SpĂš nedocenÄ›nĂ˝... To jsou producenti, kterĂ˝ ty prvoplánovĂ© pecky umÄ›jĂ taky a pĹ™esto jdou sloĹľitÄ›jšà cestou. Jejich vztah k hudbÄ› nenĂ definovanej kvantitou ÄŤehokoliv, ale nÄ›jakĂ˝m hlubšĂm proĹľitkem.
P: PodceĹovanĂ˝ asi producenti jako Data, Bop, apod .... spĂš to beru z toho posluchaÄŤskĂ˝ho hlediska, lidi to podceĹujou, protoĹľe to pro nÄ› nenĂ nic na kalbu.....
D: NedocenÄ›nĂ˝ch, v tom smyslu, Ĺľe o nich lidi nevĂ, je dost,.. teÄŹ mÄ› zrovna napadá tĹ™eba Subterra.
L: Já - moje detailně komponovaná melodramata často zůstávajà bez odezvy.
Kdyby sis mÄ›la nechat jedinou desku ze svĂ© sbĂrky, která by to byla?
I: Album “Through the Eyes of the Scorpion” od Teebeeho. Symfonie, která mi svého času změnila pohled na celej drum’n’bass.
P: BOP - Clear Your Mind EP
D: Symmetry album od Breaka. Ten jeho sound!
L: Jednou se mi zdálo, jak se mi na koleje vysypaly desky a tramvaj je všechny rozjezdila na padrť, takže do dalšà autosugesce ani Sophiiny volby nejdu.
Existuje mezi djkami podobná nevraživost jako mezi modelkami?
I: No jistě, strkáme si do gramců a škrábeme desky :)
P: Já myslĂm, Ĺľe nenĂ dĹŻvod, ale nemám moc zkušenost, hraju spĂš s klukama, tak se těšim na Bush, zeptej se mÄ› pak …
D: PevnÄ› věřĂm, Ĺľe ne.
L: Proces upevĹovánĂ dominance má u samic vĹľdy agresivnÄ›jšà prĹŻbÄ›h neĹľ u samcĹŻ. V podvÄ›domĂ ta soutěživost asi nÄ›kde bude, ale s holkama, kterĂ˝ jsem potkala bylo ve vÄ›tšinÄ› pĹ™ĂpadĹŻ spĂš spoleÄŤnĂ˝ spiklenectvĂ.
VĹľdycky mÄ› zajĂmalo, jak to holky dÄ›laj s tĂm šĂlenÄ› těžkĂ˝m record bagem, kdyĹľ jdou hrát...
I: Majà kolečka, partnery, kamarády a občas po ruce i náhodně kolemjdoucà gentlemany. Děkujeme! :)
P: Jak? No pochlapĂ se :o)
D: Část přejde k digitalizaci a ostatnà prostě zatnou zuby a táhnou.
L: Taky se na to občas sama sebe ptám, když šlapu do 5tyho patra v 6 ráno..představuju si, že takhle nějak asi vypadá ten legendárnà očistec.

Jaká je podle tebe nejlepšà djka? Bez ohledu na styl...
I: NevĂm. Nevedu si žádnou osobnĂ hitparádu DJek, ani DJĹŻ.
P: MÄ› bavĂ Babe LN
D: Težká volba, je jich fakt dost..
L: Props pro Annie Nightingale
Holek se mezi djkami prosazuje dost, u produkce je to slabšĂ. ProÄŤ to podle tebe tak je?
I: Kdysi jsem se k tomuhle vyjadĹ™ovala v Xmagu a pak za to od nÄ›koho sklidila velmi pichlavou kritiku, ale Ĺ™eknu to znova, protoĹľe to je pravda. Kdyby taneÄŤnĂ scĂ©nu tvoĹ™ily jen dámy, byla by ještÄ› v plenkách. Holky nemajĂ na produkci trpÄ›livost, chybĂ jim to správnĂ© zapálenà – neĹľ aby trávily mÄ›sĂce tĂm, jak z něčeho vykroutit tu správnou basu, radši si to hned objednajĂ u nÄ›jakĂ©ho šikovnĂ©ho chlapĂka, kterĂ˝ to pro nÄ› velmi rád udÄ›lá. Je ĂşsmÄ›vnĂ©, Ĺľe pak nÄ›kterĂ© hlásĂ v televizi, jakĂ© jsou umÄ›lkynÄ›, kdyĹľ si po telefonu u producenta objednávajĂ, jak by „jejich“ skladba mÄ›la znĂt. Nebo Ĺľe jsou autorky hudby, kdyĹľ ten track nakreslĂ na papĂr. Drum’n’bass je super v tom, Ĺľe na tohle nehraje. A kdyĹľ uĹľ se to nÄ›komu zbaštĂ, je to spĂš geniálnĂ Goldie, neĹľ nÄ›jaká bloncka. Tak asi proto nejsou na zlámanĂ© scĂ©nÄ› producentky, ani pseudoproducentky.
P: ProtoĹľe majĂ málo ÄŤasu, musej vaĹ™it, uklĂzet a .. :o) My uĹľ si delšà dobu si s pĹ™Ătelem Ĺ™Ăkáme, Ĺľe se do něčeho pustĂme, ale je fakt málo ÄŤasu.
D: Na to jsem pořád nepĹ™išla, ale brzy ten boom producentek urÄŤitÄ› pĹ™Ăjde.
L: MyslĂm, Ĺľe ĹľenskĂ˝ svoji energii vÄ›tšinou rozptĂ˝lej do vĂc projektĹŻ, neĹľ by se pevnÄ› soustĹ™edily na 1 cĂl - a produkce vyĹľaduje dost ÄŤasu u pc a ze začátku i sebezapĹ™enĂ..je to škoda, Ĺľenská energie je fajn..